Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I34v33a86n 86V44e53s79e88l58ý

25. 6. 2018 11:51

Nevím proč si znepříjemnit život v případě darování majetku případnými spory obdarovaných. Pokud napíši závěť tak už je mi pak jedno zda se dědicové spolu přou o "spravedlivém" rozdělení. Pokud ji nenapíšu tak je to vlastně stejné. A já jsem dožil v klidu bez případných výčitek či drsnějších ataků těch kterým jsem majetek rozdělil.

No a finanční stránka věci? Pokud se nemýlím tak dědická daň je u skupin příbuzenstva stejná jako darovací. Snad jen ten poplatek notáři za vyřízení dědictví je tam navíc, ale zase jsem já při zdědění nemovitosti neplatil nic za vklad do katastru (před dvanácti lety).

Já jsem pro nechat to až na dědictví zcela jednoznačně.

1 0
možnosti
Foto

Lahůdkou největší je v současném dědickém zákoně možnost vydědit vlastního bratra, se kterým měl v životě různé spory. Těsně před smrtí si umírající bratr nechá zavolat notáře a pomocí závěti s ním sepsané svůj veškerý majetek odkáže třeba svému dávnému kamarádovi z dětství - a druhý bratr nezdědí (nedostane) vůbec NIC...;-(

0 0
možnosti
Foto

I60v54a97n 75V14e69s29e33l70ý

25. 6. 2018 11:55

Zrovna to se mi zdá dobře. Proč by měl někdo dědit po někom s kým se za jeho života nedovedl domluvit. Zvlášť ve vztahu bratr/sestra.

1 0
možnosti
Foto

Nevím jaké následné zkusenosti s darovanim mate, já v rodině i mezi známými veskrze negativni. Vždycky se našel někdo, kdo se cítil podarovan nevýhodně a zacal dělat peklo ze života těm ostatním. To ovšem žádný zákon nevyřeší.

2 0
možnosti
Foto

To vyřeší jedině výchova. Dar je prostě dar, není to nic, na co by měl kdokoliv nárok.

2 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 712x
Jsem realitní makléřka, která se rozhodla měnit realitní prostředí v Čechách. Ukazuji lidem, že i v dnešní době můžeme fungovat na bázi dohody a plně si důvěřovat. Při své práci si zachovávám především lidský rozměr a morální zásady. Mám po 10ti letech působení na trhu bohaté zkušenosti a svou důvěru mi svěřilo již mnoho klientů. Vzhledem k tomu, že se chci na trhu udržet a neustále se posouvat výš, dělám svou práci vždy poctivě, profesionálně a s rozmyslem.

 

https://www.reality-vasatova.cz/